Miller's Crossing
In this gritty crime drama with an all-star cast from Joel and Ethan Coen, a mob boss fights to retain control over his turf when his sidekick teams up with an aggressive enemy.
Gabriel Byrne, Albert Finney and John Turturro head an all-star cast in Joel and Ethan Coen’s Prohibition era gangster film. When Italian mobsters threaten to undermine the rule of East Coast Irish mob boss Leo (Finney) and Tom, his right-hand man (Byrne), it begins a turf war. But when Tom and Leo fall for the same woman (Marcia Gay Harden), an even more violent power struggle is set in motion.