Moonlight Mile
A young man grieves with the parents of his fiancée after her accidental death. As he is drawn into issues presented by a district attorney seeking justice for the family, he finds himself falling in love, against his own best intentions.
Oscar(R) winners Dustin Hoffman, Susan Sarandon and Holly Hunter star with Jake Gyllenhaal in Moonlight Mile -- an uplifting story of endearing honesty and humor. When Joe Nast (Gyllenhaal) experiences an unexpected loss, he wants to be the man he believes everyone wants him to be -- the dutifully bereaved husband-to-be and the perfect would-be son-in-law to Ben (Hoffman) and Jojo (Sarandon). But then another woman unexpectedly enters his life, and he's torn between fulfilling his new roles and following his heart.