My Father the Hero
To impress an older boy, a 14-year-old girl spins a hilarious tale about her dad that sets into motion a comedy of errors and confusion.
Gerard Depardieu stars as an overprotective father who lands in hot water when his overactive teenage daughter gets in over her head at a tropical vacation resort! Soon, the mischievous teen is getting dad in big, big trouble -- hurling him into one madcap misadventure after another. Combining uproarious comedy and a beautiful island setting, MY FATHER,THE HERO, simply overflows with nonstop fun in the sun.