Nothing to Lose
Advertising executive Nick Beam (Robbins) has completely bottomed out. His career is a mess, his marriage is on the rocks...and a fast-talking, would-be carjacker (Lawrence) has just jumped into his car!
This hugely funny action-comedy hit stars big-screen favorites Martin Lawrence and Tim Robbins. Advertising executive Nick Beam (Robbins) has completely bottomed out. His career is a mess, his marriage is on the rocks...and a fast-talking, would-be carjacker (Lawrence) has just jumped into his car! So what does he do? Nick throws common sense out the window and turns the tables on his captor! Soon this mismatched pair speeds off on a comical crime spree that includes holdups, high-speed chases, and revenge! Set to a hot hit soundtrack, Nothing To Lose is another wild comedy success from the creator of Ace Ventura and The Nutty Professor!