Paddington
Paddington follows the comic misadventures of a young bear who travels to London in search of a home. Finding himself lost and alone at Paddington Station, he begins to realise that city life is not all he had imagined - until he meets the kindly Brown family who read the label around his neck ("Please look after this bear. Thank you.") and offer him a temporary haven.