Pari e dispari
A shrewd Navy Lieutenant and his gruff half-brother vanquish a gang of swindlers controlling the gambling market in Florida. After horse betting, matches of basque pelota, gambling, a roulette game on a luxury yacht and a game of poker with the gang boss, the brothers wipe out the baddies and earn a sizable sum of money, which they will donate to an orphanage.
1970s' Italian comedy movie featuring the buddy comedy duo Bud Spencer and Terence Hill. A shrewd Navy Lieutenant named Johnny Firpo gets assigned the task of vanquishing a gang of swindlers led by a man known as ‘The Greek’, controlling the gambling market in Florida. Johnny needs the help of Charlie, a gruff truck driver and former gambler, a Sister Susanna's friend. Charlie won't help Johnny, but when he finds out that they are half-brothers, he agrees to collaborate and turns a gambler again. The pair becomes involved in numerous adventures: horse betting, matches of basque pelota, gambling, and a roulette game on a luxurious yacht. The finale displays a game of poker with ‘The Greek’ resulting in one of their trademark slapstick fist fights. Together, the brothers wipe out the entire roster of bad guys and win a sizable amount of money. Sister Susanna's financially troubled orphanage wins it all, on the toss of a coin. Seagull language will do the rest. All's Well That Ends Well.