Rebound
Suspended by the NCAA, a hotheaded college basketball coach re-evaluates his life when he's forced to coach a junior high team for a season to return to college ball.
Coach Roy (Martin Lawrence) once was college basketball’s top mastermind, but lately his attentions have been on his next endorsements, not on his next game. What’s more, Roy’s temper has run amuck, leading to his being banned from college ball until he can “demonstrate compliance” – in other words, not explode every time he walks onto the court. Roy waits for a suitable coaching offer, but when the only offer he receives is from the Mount Vernon Junior High School team, he reluctantly accepts the “offer,” hoping that a few weeks at the school will prove his good intentions and restore him to his high-living ways as a celebrated college coach.