Regression
Minnesota, 1990. Detective Bruce Kenner investigates the case of young Angela, who accuses her father, John Gray, of committing an unspeakable crime. When John, unexpectedly and with no memory of what happened, admits his guilt, the renowned psychologist Dr. Raines joins the case to help him relive his repressed memories. What they discover unmasks a sinister conspiracy.
Minnesota, 1990. Detective Bruce Kenner (Ethan Hawke) investigates the case of young Angela Gray (Emma Watson), who accuses her father, John Gray (David Dencik), of committing an unspeakable crime. When John, unexpectedly and with no memory of what happened, admits he is guilty, renowned psychologist Dr. Raines (David Thewlis) joins the case to help him relive his repressed memories. What they discover unmasks a sinister conspiracy...