Romy and Michele's High School Reunion
Two carefree party girls try to reinvent themselves to impress their old classmates. But a bitter former acquaintance blows their cover, which leads the girls to letting loose with a surprise of their own!
Romy (Mira Sorvino) and Michele (Lisa Kudrow) are carefree party girls who reinvent themselves for their 10-year high school reunion. With new wardrobes and wild stories of success, they make a big impression ... until a former classmate (Janeane Garofalo) blabs their real story to everyone! But that's when Romy and Michele let loose with a surprise of their own ... and outrageous results!