Saving Notre Dame
Saving Notre Dame documents the immediate aftermath of the devastating fire and the first-year efforts to save the cathedral from collapsing.
Saving Notre Dame documents the immediate aftermath of the devastating fire and the first-year efforts to save the cathedral from collapsing. Embedded with architects, archaeologists, engineers and all the special crafts needed to rebuild (carpenters, builders), this series captures unique human stories and bears witness to the progress and difficulties of this challenging mission.