Shadow Conspiracy
Bobby Bishop is a key presidential advisor who finds he's been targeted for murder by a ruthless professional killer! Suddenly Bishop is running for his life and is left with only two people he can trust: a long time mentor and a former girlfriend.
Hot action star Charlie Sheen powers this explosive thriller about a terrifying plot within the U.S. Government and the one man who can stop it! Sheen plays Bobby Bishop, a key presidential advisor who finds he's been targeted for murder by a ruthless professional killer! Suddenly Bishop is running for his life and is left with only two people he can trust: his long time mentor Jake Conrad (Donald Sutherland) and his former girlfriend, investigative reporter Amanda Givens (Linda Hamilton). You'll find incredible excitement at every turn as Bishop - with time running out - races to save himself and end the Shadow Conspiracy before it topples the government!