Sur la piste du Marsupilami
When reporter Dan Geraldo arrives in Palombia to hunt for a scoop, he never suspects that he is about to make an incredible discovery. With his resourceful local guide Pablito, Dan has one surprise after another during a thrilling adventure that allows him to bring the world some spectacular news: the Marsupilami, a mythical and mischievous animal, really does exist!