The Band That Wouldn't Die
In late March of 1984, a moving company secretly packed up the Baltimore Colts’ belongings and snuck off in the darkness of early morning, leaving a city of deeply devoted fans in shock and disbelief. Academy Award-winning filmmaker Barry Levinson (Rain Man, The Natural), himself a long-standing Baltimore Colts’ fanatic, tells the story of the city’s loss through the eyes of the Baltimore Colts’ Marching Band.