The Great White Hype
He's the flashiest, wildest, richest, most outspoken promoter the boxing world has ever known. He's the Reverend Fred Sultan, and when the sport's popularity wanes, he comes up with a heavyweight plan to turn things around.
When the champ's promoter, Rev. Sultan, decides something new is needed to boost the marketability of the boxing matches, he searches and finds the only man to ever beat the champ. The problem is that he isn't a boxer anymore and he's white. However, once Rev. Sultan convinces him to fight, he goes into heavy training while the confident champ takes it easy and falls out of shape.