The Way, Way Back
During a summer vacation at a beach resort with his dysfunctional family, an introverted teen gains confidence through his association with a water park and it's carefree manager.
THE WAY, WAY BACK is the funny and poignant coming of age story of 14-year-old Duncan’s (Liam James) summer vacation with his mother, Pam (Toni Collette), her overbearing boyfriend, Trent (Steve Carell), and his daughter, Steph (Zoe Levin). Having a rough time fitting in, the introverted Duncan finds an unexpected friend in gregarious Owen (Sam Rockwell), manager of the Water Wizz water park. Through his funny, clandestine friendship with Owen, Duncan slowly opens up to and begins to finally find his place in the world - all during a summer he will never forget.