The Heat
You have the right to remain laughing when Sandra Bullock and Melissa McCarthy team up in the outrageously funny unrated version of this comedy from the director of Bridesmaids, Paul Feig. FBI Special Agent Sarah Ashburn and Boston cop Shannon Mullins couldn't be more incompatible. But when they join forces to bring down a ruthless drug lord, they become the last thing anyone expected...buddies.