Togo
“Togo” is the untold true story set in the winter of 1925 of champion dogsled trainer Leonhard Seppala and his lead sled dog, Togo. Together, they embark on an exhilarating and uplifting adventure across the treacherous terrain of the Alaskan tundra to help transport an antitoxin serum to a small town, and it is a journey that will test his strength, courage and determination.