Trapped in Paradise
It's Christmas Eve, and Bill, Alvin and Dave Firpo -- three small-time crooks from New York -- are desperately trying to get out of town, but their big city craftiness is no match for the good people of Paradise who are slowly killing the Firpos with kindness.
Three Small time crooks who happen to be brothers (Nicolas Cage, Dana Carvey and Jon Lovitz) pull of a bank robbery in a town called Paradise. As they desperately try to get out of town, the three became trapped by a snow storm and the unexpected kindness of the townsfolk. They soon realize they have no choice but to put all the money they've stolen back in the bank. Now if they can just slip away from their new friends long enough to break back in.