Una
When one day the young and beautiful Una shows up at Ray's office unannounced, they are forced to reconsider their relationship. Fifteen years earlier, the two had a passionate affair for which Ray was arrested and sent to prison. Since then, he has built a new life. However, Una is now coming to seek redress.