Unsinkable: Japan's Lost Battleship
October 24, 1944, the world's greatest battle at sea begins in the Philippines. Japan's navy gambles on a decisive victory against the United States to turn the tide of World War II. Instead Musashi, its top secret super battleship, ends up at the bottom of the ocean.