V.I. Warshawski
V.I. Warshawski, a tough-talking, sexy Chicago private eye who knows how to use her two most lethal weapons - powerful charm and all the right moves.
Kathleen Turner stars as V.I. Warshawski, a tough-talking, sexy Chicago private eye who knows how to use her two most lethal weapons - powerful charm and all the right moves. When she's hired by the 13-year-old daughter of a murdered ex-hockey star, V.I. gets caught up in an action-packed thriller involving money, murder and the Windy City's most notorious hoods! This time it's going to take everything she's got to track down and outfox the key suspects. Earning high praise for her electrifying performance, Kathleen Turner is simply irresistible as the smart and sexy detective you'll find yourself cheering for!