Big Trouble
The lives of several Miami denizens, from ad agents to gunrunners to street thugs to law enforcement to school-children, intersect with humorous and dangerous results.
Based on humorist Dave Barry's best-selling first novel, BIG TROUBLE follows the comedic chaos created when a mysterious suitcase that threatens the security of Miami changes the lives of a divorced dad, an unhappy housewife, 2 hit men, a pair of street thugs, 2 love-struck teens, 2 FBI men, and a psychedelic toad. There is something for everyone no matter who is looking for BIG TROUBLE -- and in the end, all-star comedy conquers all.