Coyote Ugly
Ironically, the shy, innocent Violet lands a job as a barmaid at the hottest nightclub in town: Coyote Ugly.
With an unbeatable cast of hot stars including Piper Perabo and Maria Bello, this sexy comedy is even more intoxicating. Moving to New York to pursue her dreams of becoming a famous songwriter, Violet Sanford (Perabo) finds herself desperate and broke. Ironically, the shy, innocent Violet lands a job as a barmaid at the hottest nightclub in town: Coyote Ugly. Overflowing with attitude, the Coyotes spend more time on top of the bar than behind it, tantalizing the standing-room-only crowd with their outrageous antics!