Con Air
In this action-packed thriller, a group of violent and deadly cons seizes control of a plane, taking the guards hostage and setting a course out of the country.
America's most hardened and dangerous criminals are transported via Con Air, customized armored aircraft equipped with armed guards, hand and leg shackles, and top secret destinations that even the prisoners aren't privy to. No one has ever escaped from one of these flying fortresses---until now. In this action-packed thriller, a group of violent and deadly cons seizes control of one of the planes, taking the guards hostage and setting a course out of the country. Poe, an inmate who has done his time and is being shipped home to be reunited with his family, proves to be a fly in the ointment who battles for control of the aircraft, averting disaster and, in a thrilling climax brings the plane down safely in Las Vegas and brings the cons to justice.