Twilight
Bella doesn’t expect much when she moves to live with her father in Forks, a perpetually rainy small town in the state of Washington. But then she meets Edward, who is somehow different. He harbors a secret: Edward is a vampire living among humans. Based on the international bestselling series by Stephenie Meyer about the dangerous love between the mortal Bella and the vampire Edward.