Wild Japan: Snow Monkeys
Journey deep into the snow-bound mountains of central Japan and meet Hiro, a spunky young snow monkey whose charming personality sparks an unlikely friendship. Join Hiro and his extended family on a year-long adventure as they brave fierce storms, experience the birth of new life, and face the tragedy of death. It's an intimate, immersive tale of family, friendship, and strife in the heart of the Japanese Alps.