Zwartboek
After narrowly escaping death, young Rachel Stein becomes part of the Jewish resistance, assuming the name Ellis de Vries. Her superiors order her to seduce a Gestapo officer named Ludwig. Ellis is successful in her mission but soon finds herself falling in love with her mortal enemy.