The Fountain
Spanning over one thousand years and three parallel stories, The Fountain is a story of love, death, spirituality, and the fragility of our existence in this world.
Two immortally linked souls transcend the boundaries of time and space, one desperately searching for the answers that will save the other, and deliver the promise of eternal life.