Say Anything
Lloyd Dobler is an underachiever who’s smitten with a valedictorian. But although she returns his sentiment, her curmudgeonly dad disapproves!
A noble underachieving high school senior, Lloyd Dobler wants nothing more than to go out with beautiful valedictorian, Diane Court. Lloyd attempts to win her heart over the objections of her over-protective father before Diane leaves for college on a scholarship in England.