Jason Bourne
Matt Damon er tilbake i sin mest ikoniske rolle i Jason Bourne. Paul Greengrass, regissøren av Gåten Jason Bourne og Jason Bournes ultimatum, slår seg igjen sammen med Damon i neste kapittel av Universal Pictures Bourne-franchise, der CIAs mest beryktede agent tvinges frem i lyset.
Matt Damon er tilbake i sin mest ikoniske rolle i Jason Bourne. Paul Greengrass, regissøren av Gåten Jason Bourne og Jason Bournes ultimatum, slår seg igjen sammen med Damon i neste kapittel av Universal Pictures Bourne-franchise, der CIAs mest beryktede agent tvinges frem i lyset. Damon får følge av Alicia Vikander, Vincent Cassel og Tommy Lee Jones, mens Julia Stiles er tilbake i sin faste rolle i serien.