SuperhelterAction og eventyrScience fictionFantasy
I Marvel Studios’ “Doctor Strange in the Multiverse of Madness” åpner Marvels filmunivers multiverset og tøyer grensene lengre enn noen gang før. Reis inn I det ukjente med doktor Strange, som med hjelp fra gamle og nye allierte utforsker de utrolige og farlige alternative virkelighetene i multiverset for å konfrontere en mystisk ny motstander.