Vi är bäst!
Året er 1982 i Stockholm. Tre 13-år gamle jenter – Bobo, Klara og Hedvig – bruker tiden på å streife rundt i gatene. De har måttet lære å ta vare på seg selv altfor tidlig. Én dag bestemmer de seg for å starte et punk-band.
Året er 1982 i Stockholm. Tre 13-år gamle jenter – Bobo, Klara og Hedvig - bruker tiden på å streife rundt i gatene. De er modige, tøffe og sterke, men samtidig svake, usikre og rare. De har måttet lære å ta vare på seg selv altfor tidlig. Én dag bestemmer de seg for å starte et punk-band uten instrumenter, til tross for at alle sier at punken er død.