Mikke Mus Lekestue
Mikke Mus Lekestue er et fantastisk sted der Gøyal, en magisk lekestue, snakker og har det gøy med Mikke, Minni, og vennene deres, og tar gjengen med på tullete og morsomme eventyr, fulle av fantasileker og ønsker som blir oppfylt.