The Making of She-Hulk: Attorney at Law
Bli med Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth og Benedict Wong mens de avslører hvordan Marvel Studios' She-Hulk: Attorney at Law ble påtenkt og formet. Oppdag hva skaperne av She-Hulk måtte gjøre for å skape seriens kinkige tone og levere Marvels første virkelig komiske serie, en som dristig bryter den fjerde veggen og erkjenner sitt eget publikum!
Bli med Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth og Benedict Wong mens de avslører hvordan Marvel Studios' She-Hulk: Attorney at Law ble påtenkt og formet. Oppdag hva som skulle til for å slippe fri Jennifer Walters' grønnere halvdel i all sin gamma-drevne prakt. Tatiana gjorde en utrolig prestasjon i en "bevegelsessporingsdrakt", slik at visuell effekt-teknikerne kunne utføre sin forvandlende magi under etterproduksjonen. Hør hvordan She-Hulks skapere taklet seriens kinkige tone og leverte Marvels første virkelig komiske serie, en som dristig bryter den fjerde veggen! Tilbring tid med Marvel-veteranene Mark Ruffalo og Tim Roth mens de diskuterer hvordan She-Hulk pustet nytt liv inn i deres ikoniske roller som Bruce Banner/Hulk og Emil Blonsky/Abomination, i tillegg til fan-favoritten Charlie Cox, som belyser den spennende og kompromissløse gjenintroduksjonen som borgerverneren Daredevil. Alt dette og mer venter seerne i ASSEMBLED: The Making of She-Hulk.