Frankenweenie
Etter å plutselig ha mistet sin elskede hund Sparky, bruker unge Victor vitenskapens kraft til å vekke sin beste venn til live igjen... med bare noen små endringer.
Møt Sparky, en vanlig familiehund som på ekstraordinært vis blir til Frankenweenie! Han og familien Frankenstein deler et spennende og bisart eventyr som gjør denne til en av de morsomste filmene du har sett! Den har unge Barret Oliver med Daniel Stern og Shelley Duvall som foreldrene. La Frankenweenie få hele familien til å le!