RapCaviar Presents
En fengslende ny dokumentarserie som takler noen av dagens mest provoserende problemer gjennom historiene til hiphop-visjonære og kommende stjerner. Basert på den innflytelsesrike 2015 Spotify-spillelisten, denne serien er et dypdykk inn i aktuelle hendelser som nøster opp viktige emner og tilbyr et syn på verden fra en artists perspektiv.