True Story
James Franco og Jonah Hill spiller i denne thrilleren av manusforfatter og regissør Rupert Goold, basert på Michael Finkels dystre sanne historie. Når en vanæret journalist i New York Times (Hill) oppdager at Christian Longo, en mann beskyldt for å drepe hele familien sin, gir seg ut for å være ham, blir han fascinert og begynner å treffe Longo. Men etter som tiden går, innser Finkel hvor farlig Longo faktisk er.