Date Movie
De skrudde hodene til to manusforfattere bak Scary Movie, Aaron Seltzer og Jason Friedberg er i gang igjen, og denne gangen gjør de narr av romantisk komedie-sjangeren! Date Movie forteller historien om den håpløse romantikeren Julia Jones (Alyson Hannigan), som endelig har truffet drømmemannen, den svært britiske Grant Funkyerdoder (Adam Campbell). Men før de kan ha sitt «Big Fat Greek Wedding» må de «Meet the Parents», få kontakt med «The Wedding Planner» og konkurrere med Grants venninne Andy, en spektakulært vakker kvinne som vil stoppe sin «Best Friend’s Wedding».