Don't Say a Word
En psykolog i New York blir tvunget til å behandle en mentalt ustabil pasient med en voldelig fortid for å sikre sin kidnappede datters frihet.
Psykologen dr. Nathan Conrad (Michael Douglas) har et vellykket kontor på Upper West Side i New York, en vakker kone, og en sjarmerende datter. Men når Nathans datter blir kidnappet av fryktløse tyver, må han klare å finne en seks-sifret kode, bortgjemt i hodet til en psykiatrisk pasient. Datterens kidnappere følger nøye med mens Nathan er fanget i et mareritt han aldri kunne forutsett.