Whispers: An Elephant's Tale
Elefantungen Whispers blir skilt fra moren sin, Gentle Heart. I letingen etter henne møter han Groove, som er utstøtt fra flokken sin. Sammen drar de for å finne vann og Whispers' mor. Filmen foregår i Afrika, med ekte dyr som uttrykker seg med menneskestemmer. Whispers: An Elephant's Tale fanger naturens skjønnhet, og historien om familie, kjærlighet og lojalitet og griper deg om hjertet.