Maui Shark Mystery
For å løse hemmeligheten bak samlingen av tigerhaier i Maui, dykker et fryktløst team av forskere inn og innheter de viktige dataene for å bidra til å løse saken.
Hvert år samler tigerhaier seg i store antall i Maui. Hva er årsaken? Det er et mysterium som har holdt på et tiår. Nå får et team av fryktløse haiforskere nærkontakt med ett av havets største rovdyr for å finne det ut. Det betyr fridykking, ansikt til ansikt, uten beskyttelse. Men disse unge kvinnene vil gjøre alt de trenger for å få dataene nødvendige for dem å løse saken.