BLACKPINK THE MOVIE
BLACKPINK', den globale K-pop-gruppa som verden elsker, feirer femårsjubileet for debuten sin md å gi ut BLACKPINK THE MOVIE. Det er også en gave til 'BLINK', BLACKPINKS kjære tilhengerskare, så de kan se på gamle minner og nyte de lidenskapelige opptredenene i munter stemning.