En dag hos Disney
Oppdag de fascinerende og inspirerende historiene til ti av de utrolige menneskene som har skapt Disneys magi. Gjennom linsen til administrerende direktør Bob Iger, følger vi flere personer gjennom arbeidsdagen, blant annet en legendarisk animatør, kvinnen som ledet neste generasjon av Imagineerer, og Robin Roberts fra GMA, og får et intimt glimt av den utrolige reisen de har hatt. Fortalt på engelsk av Sterling K. Brown; fortalt på norsk av Mads Henning Skar-Jørgensen.