En pingles dagbok 3: Hundedager
Alles favorittpingle, Greg Heffley (Zachary Gordon), er tilbake med tre ganger så mye moro i den siste filmen som er basert på den superpopulære bokserien! Når pappaen til Greg (Steve Zahn) truer med å sende ham på militærskole om han ikke holder seg unna trøbbel, ender Greg til slutt opp i hundehuset!