Tilbudet gjelder t.o.m. 28.01.26.
Når 11 år gamle Riley flytter, hjelper følelsene hennes, Glede, Frykt, Sinne, Avsky og Tristhet, henne gjennom overgangen. Men når Glede og Tristhet går seg vill, må de reise gjennom ukjente steder.