The Power of One
Engelske PK er foreldreløs og bor i Sør-Afrika under apartheiden. Han havner konstant i krangel med afrikaanerne og det urettferdige systemet. Unge PK terroriseres på grunn av familiens politiske oppfatninger og vender seg til sin eneste venn: en snill, verdensvant fange som lærer ham å bokse.