The Ringer
A lowlife tries to rig the Special Olympics by pretending to be mentally disabled, but is upstaged by his street-smart competitors.
Steve Barker, a young man desperate to help out a friend in need and an uncle with a gambling debt, pretends to be mentally challenged in order to fix Special Olympics. Much to his surprise, the Special Olympic athletes are not only better athletes then he imagined, but are onto his ruse. With the help of his new friends, he becomes a better athlete and a better person.