The Shepherd
På julaften havner en ung RAF-pilot som flyr hjem over Nordsjøen i fare da radioen og strømmen slutter å virke. I tillegg har han begrenset med drivstoff. Akkurat når det ser ut til at lykken er i ferd med å ta slutt, leder en mystisk barmhjertig samaritan ham i sikkerhet.