Torn
I 1999 ble klatreren Alex Lowe borte i et dødelig snøras på Shishapangma-fjellet. Conrad Anker, Alex' beste venn og klatrepartner, overlevde skredet, og senere giftet han seg med enken til Alex og hjalp til med å oppfostre sønnene hans. TORN er laget av filmskaper, fotograf og National Geographic-eventyreren Max Lowe og vender kameraet mot hans egen familie når levningene av faren blir funnet 17 år etter dødsfallet.