Toys
An eccentric toy maker discovers that his family business is being used to produce weapons by his war-loving uncle who has been bequeathed control of the company.
Enter a spectacular world of whimsy, fun and fantasy in this acclaimed visual extravaganza directed by Barry Levinson. Robin Williams stars as Leslie Zevo, a fun-loving adult who must save his late father's toy factory from his evil uncle (Michael Gambon), a war-loving general who builds weapons disguised as toys. Aided by his sister (Joan Cusack) and girlfriend (Robin Wright), Leslie sets out to thwart his uncle and restore joy and innocence to their special world.